COP DE VENT


Quan vaig arribar al camp feia molt aire, però com venia de cara em vaig atrevir a volar. Vaig volar,amunt molt aire, l'avió al ralenti, es sustentava gairebé aturat. Vaig fer diverses aproximacions per anar practicant per a l'hora d'aterrar, costava trobar el punt d'acceleració per a la presa de terra,si anava a poc gas l'avió es quedava gairebé aturat i si donava massa gas, em passava la pista.Aixi, quatre o cinc intents fins que vaig trobar el punt i llavors vaig baixar, perfecte, aquell dia ja no vaig volar més, no fos cas que ... El vaig posar sobre la taula i vaig començar a desmuntar-lo, al desmuntar les ales i quan les estava guardant dins de les bosses vaig sentir un soroll que em venia a sobre, vaig posar el braç i patapam, era el fuselatge de l'avió que un cop d'aire el va aixecar va anar a parar-me a sobre, em va donar tan fort que vaig arribar a trencar una part del fuselatge i al meu braç li va sortir un bony com un ou de perdiu.L'avió el vaig reparar el mateix dia però, el braç encara em fa mal després de dos dies. No passa res, el diumenge que ve torno una altra vegada.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog