LAS PERIPECIES DEL DIA

Arribo al camp sobre las 10:10h, mi he adormid, no a trucat el despertador. Al camp no hi ha ningú, obro la cadena per puguer entrar. Estic sol amb uns quans ocells. Començo a montar l’avió, arriba un cotxe, obre el cadenat que jo había tornat a tencar. Arriban dos més, poso motor en marxa, conecto la cámera i començo el primer vol, que sería el primer i últim del matí. A l’avió l’hi notaba algo raro i al cap de dos minuts de vol i al apartar la vista de l’avió per mirar un momento l’emisora, mal fet, entra en picat i es mastega el desastre. M’ha costat trovarlo, semblaba que había caigut a la zona del barranc hi han arbres i a més está atapaid de brossa i matolls i amb unes pendens casi verticals. Faix el recorregut banda i banda del barranc, per la zona on crec que pot estar i no veig res, casi el donaba per perdut. S’ha m’acut anar a buscar la emisora per si tinc la sort de que las baterías de l’avió no s’hagin després i encara estiguin conectades i al fer anar els mandos desde la emisora , podría sentir algún soroll dels servos. Al poc d’arribar al primer barranc ho he probat, semblava sentir algo pero, estaba segur, podría ser un bicho dels que hi han dins el barranc. Hi baixat més, sentía algo, segueixo baixan, ara sí sento el soroll que sembla d’un servo. Hi, oh! Miráculo, el veig penjat en un arbre petit dalt d’un marge, per allí había pasat dos vegades, tan per baix, com per la part de dalt i no había vis res. Pujo per la part de d’alt i allá m’el trobo al mig del arbre i sense alas, s’habían trencat al incrustrarse amb ell. La feina a sigut per treure d’allá, el marge es mol pronunciat i no tenía res on agafarme fins arribar al dichós arbre. Amb la por de relliscar vaig agafan com podía, a las herbas i vaig baixan fins arribar al lloc de la tragedia. Trec de l’arbre el fuselatge, on estaba la part principal del motor, la electrónica i el pujo mes amunt, després recullo el tren de aterratge, que s’había arrencat, després trobo els servos de las alas i buscan també trobo la camera de video. UF!! En resum, dins de la tragedia, encara sort que l’hi trobat i he pogut recuperar motor i electrónica. Ara a esperar que el reïs siguin bons, com jo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog