BIPE

Fei-ha molt de temps que no ho pasaba tan malament, varen ser cinc minuts pero, van semblar trenta. Quin far de patir, las cames en tremolabent, al despegue va ser bó, l'avió s'enlairabe aparenment normal, amb tendencia a pujá de morro bastant, intentaba corretgir triman.lo, no hi había manera, vaig posar a mig gas i mantenin el timó de profunditat anaba algo millor pero no podía deixar, seguía pujant. Vaig demanar pista, l'avió era incontrolable i per acabar de liarla el tenía a la línea del sol, va haberi un moment que no sabía quina posició tenía. Ja el veia al Eix Trasversal fet mistos, per un moment vaig veure el tren d'aterratge en posiciò normal i a partir d'aquí el vaig controlar, dos punts de gas i fer la maniobre d'aterratge mes curta, una vegade l'avió estaba a punt de tocar terra vaig parar el motor per evitar que es "menjés" la pista, es va aturar i... salvat. Jo com un flam chino el mandarin.
Una vegada al boxes vaig probar-ho tot, el trim de profunditat no fei-ha res, amb un altre servo tampoc pero, la culpa no eran del servos. l'altre opciò era buscar el fallo a la emisora i... EUREKA, estaba en MODE 4, no sé perqué i el vaig posar a MODE 2, probo els trims i aleshores tots funcionaben correctament. Apart deixó hi falcat el motor 1º negatiu i ara toca patir el fí de setmana que vè. Buff !!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog