L'altre dia, volant l' Stearman, vaig veure que es desprenie alguna cosa del avió. No vaig notar res en els comandaments, aparenment tot anaba bé.                        Per comprovar que havia passat i al fer una passada a baixa alçada....oh!, el que s'havia desprès era una roda del tren devanter.                                                   Vaig decidir aterrar planejant lo més suau i lent possible, però al tocar el terra i al estar tou per les plujas del día abans, es va clavar la part dreta del tren al faltar la roda. Va capotar tot picant la punta del ala superior i aixì es van acabar els vols per aquell diumenge.                                                                                              Al arribar a casa amb una hora ja estaba arreglat. Aquet cap de setmana passat no hi vaig anar perquè els díes abans havia plogut i nevat.
   ¡ ARA TINC EL MONO!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog